راهنمای مهم برای ایجاد جعبه کیت کمک های اولیه خود

راهنمای مهم برای ایجاد جعبه کیت کمک های اولیه خود

 


بسته کمک‌های اولیه مجهز واقعاً یک عنصر ضروری برای هر نوع خانه، محل کار یا حتی تجربه بیرونی است. این ابزارهای مختلف ضروری برای مدیریت صدمات تصادفی کوچک و همچنین شرایط اضطراری به طور موثر ارائه می دهد. این دفترچه راهنمای خاص می تواند به شما کمک کند تا به خوبی بدانید که چه چیزی را باید در ظرف بسته کمک های اولیه خود بگنجانید و همچنین دلیل اهمیت هر محصول را بدانید.


دلیل نیاز به بسته کمک های اولیه


حوادث ناگوار گاهی در همه جا و در هر زمان اتفاق می افتد. جعبه کمک های اولیه   بسته کمکی اولیه شما را قادر می سازد تا به سرعت در برابر صدمات تصادفی واکنش نشان دهید و خطر مرتبط با مشکلات را کاهش دهید. صرف نظر از اینکه این یک کاهش کوچک، پیچش یا شاید یک رویداد شدیدتر باشد، دریافت مواد صحیح در دسترس می تواند تمایز را ایجاد کند.


محصولات مهم برای بسته کمک های اولیه


هر زمان که ظرف بسته کمک های اولیه خود را کنار هم می گذارید، به محصولات مهم بعدی فکر کنید:


1. باند چسب


آنها با توجه به رفع بریدگی های کوچک و همچنین ساییدگی ها ضروری هستند. این افراد در ابعاد متعدد در دسترس هستند، بنابراین داشتن تنوع برای حمایت از آسیب های تصادفی مختلف بسیار عالی است.


دو وصله های گاز تمیز و استریل و همچنین چسب Mp3


تکه های گاز با توجه به آسیب های بزرگتر که نیاز به محافظت بسیار بیشتری دارند، بسیار مهم هستند. چسب mp3 به ایمن کردن گاز واقعی در موقعیت کمک می‌کند، آلودگی و میکروب‌ها را از طریق وارد شدن به آسیب واقعی متوقف می‌کند.


3. دستمال مرطوب کودک ضد عفونی کننده یا حتی پاسخ دهید


دستمال مرطوب کودک ضد عفونی کننده یا حتی گزینه هایی مانند پراکسید هیدروژن یا حتی دستمال مرطوب کودک نوشیدنی های الکلی، با توجه به تمیز کردن صدمات قبل از استفاده از پانسمان ضروری است. این می تواند به کاهش خطر مرتبط با عفونت کمک کند.


چهار کرم آنتی بیوتیک


استفاده از یک کرم آنتی بیوتیک خوب مطمئناً می تواند به جلوگیری از عفونت با بریدگی های کوچک و همچنین خراش کمک کند. این یک افزونه مفید برای هر نوع بسته کمک های اولیه است.


5. موچین و همچنین قیچی

 

موچین برای خلاص شدن از شر خراش ها یا حتی کلیک ها مفید است، در حالی که قیچی ممکن است به کاهش mp3، گاز یا حتی لباس ها در مواقع ضروری کمک کند.


6. باندهای انعطاف پذیر


باندهای انعطاف پذیر برای کمک به رگ به رگ شدن و همچنین آثار بسیار مهم هستند. این افراد التهاب را کاهش می دهند و فشرده سازی داده ها را تامین می کنند.


7. میتس را دور بیندازید


پوشیدن دستکش دور انداختن به حفظ پاکیزگی در هنگام برخورد با آسیب کمک می کند. این افراد از طریق عفونت های باکتریایی هم از مراقب و هم از فرد آسیب دیده محافظت می کنند.


8. تسکین دهنده های ناراحتی


مانند مسکن‌های بدون نسخه، برای مثال استامینوفن یا حتی ایبوپروفن، ممکن است به تسکین درد ناشی از صدمات تصادفی، سر درد یا حتی تب کمک کند.


9. بسته های فوری سرد


بسته های چیلی با توجه به کاهش التهاب و همچنین ناراحتی بی حس کننده به دنبال صدمات تصادفی مانند رگ به رگ شدن یا حتی آثار بسیار عالی هستند.


10. بحران با مبالغ تماس بگیرید


خلاصه ای از شماره های تلفن ضروری مانند ارائه دهندگان بحران در نزدیکی، مدیریت سموم و همچنین ارتباطات عزیزان را حفظ کنید. این خاص دسترسی سریع برای کمک در هر زمان مورد نیاز را تضمین می کند.


عوامل اضافی


بر اساس نیازهای خاص شما و همچنین اقدامات، ممکن است بخواهید شامل موارد زیر باشد:


لوسیون سوزاندن یا حتی ژل پراکسید کاربامید: با توجه به مصرف کم مصرف.

راهنمای کمک های اولیه: اطلاعات مفیدی که به شما کمک می کند تا با صدمات تصادفی متعدد و همچنین شرایط اضطراری مقابله کنید.

داروهای واکنش آلرژیک: به عنوان مثال آنتی هیستامین ها با توجه به علائم آلرژی.

CPR Encounter Protect: با توجه به انجام صحیح CPR.


sosip sosip1

215 Blog posts

Comments